2011-11-20

ska börja med och gratta mig själv på namnsdagen och tacka alla som grattat ma :)

haft fullt upp i helgen kan man säga. i fredags stod jag och caroline på gränbymarknaden och sålde för vårat UF. det var roligt men även kul att få så mycket komplimanger för våra smycken! hann även med och vara sällskap för ronja som skulle hämta grappen sin som varit på fest! och igår var det finalerna i svenska cupen i uppsala som man var och titta på. lindesberga slog hylte/halmstad med 3-0 och vi fick även träffa våran fina evelina!! efter det bjöd sollentuna-falkenberg på en jäävligt bra match! skjukt spännande var det, tråkigt nog föll falken i sista och sollentuna kunde ta hem vinsten med 3-2. drog mig sen hem och fortsatte vidare till foppa där vi spela lite kort!

idag har jag varit och spelat höstmixen i uppsala. gick sådär för oss om man säger så, men kul var det att få banka lite boll igen.. :) nu ska jag ladda upp för tvkvällen innan jag ska dö lite i sängen. imorgon vankas det första dagen på praktiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0