Första advent

svårslagen helg mina kära. och ni anar inte vilken sjukt bra och rolig helg jag har haft. underbart är ordet.

i fredags fira vi vårat hjärta fillan som fyllde 18 år! blev bjudna på mat och så innan vi drog iväg ut på heartan för att dansa satan och ha det bra. tack så himla mycket för en fin kväll tjejer! love you all ♥
i lördags blev de sa en promenad i solen innan farsan baloo sen bjöd på mat här hemma för farmor, farfar & mormor gunvor myyyys. sen bar det vidare för en spontan bowling i uppsala med caroline och louise, himla roligt!!

idag har jag, madde, jenny och felicia varit ute och promotat för att killarna skulle ha match ikväll. vi for runt på tierp och träffa på en massa folk. drog även en adventsfika på royal med stenmarck som var på besök :) matchen sen som dom spelade mot habo var väääldigt spännande, men svajjig.. och tierpskillarna åkte på däng med 2-3.. och habo vann för första gången borta mot tierp.

men glädjen återkom snabbare än någonsin då man visste att de snöa ute och att mina vänner simon och elias från habo kom ihåg mig haha! bytte några ord innan dom sprang in i duscha. men ni anar inte hur spidad och glad jag var efteråt. reeen glädje. så nu kommer jag sova gott. så jääävla gott. tack för den här helgen allesammans. LOVE

Kommentarer
Postat av: Frankie

Sällan de kommer ihåg? Fan va kul!! Hoppas du hälsade ifrån mig! :D vad roligt att läsa att du hade en bra helg, kram på dig marina! puss<3

2011-11-27 @ 22:52:07
URL: http://frankiiie.blogg.se/
Postat av: antoniafelice

jag älskar dig med!! <3

2011-11-29 @ 11:29:41
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0