here we stand somewhere in between this moment and the end

off, har helt klart haft en grym dag idag. vardagens små lyckorus. trots att man var mer död en levande i morse haha, helvete så trött och less jag var alltså. men efter ett tag så gick det över till en mer skönare humör. skratta så tårarna rann. åh ni är så fina klassen!! väl hemma så åkte solbrillsen och träningsskorna på. erika och jag gick oss en redig promenad på lite över en mil. satt ju bra fint de må jag säga!

kvällen har sen spenderats i aspenhallen där derby matchen mellan tierp-sollentuna stod på spel. det blev verkligen en publik rysare. satans så bra dom var i dom två första setten, sen tappa dom och vann tillslut femte avgörande (3-2)! så jävla underbart. ogillar sollentuna väääldigt mycket för er som inte vet. hehe men jenny g och jag hade ett mycket bra sammarbete under matchens gång iaf, fin flicka de :) men good work guys!! och en stooor tumme upp för den här dagen!

hjärtegöllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0