sometimes people write the things that they can't say

helt sick att det är en månad kvar till julafton. men ack så mysig tid :) idag har det kommit in en massa kändisar, och det gillar vi!! hade turen med mig så jag fick träffa emma, fredrik och lilla teja en stund! åååh gud så sjukt jävla gullig hundvalp dom gått och skaffat sig. måste tjata lite mer på matte att jag vill åka och hälsa på dom nu :) hihi ska även gratulera min vän niclas som tog körkort idag, så himla glad för din skull ponken!

schemat för imorgon känns rätt så packat. först ska man hinna med och dona lite innan man far på praktik igen mellan 10-18, sen blire raka vägen hem till fröken alm där vi ska fira stumpan som fyller år! ska bli himla kul och träffa brudarna känner jag! men nu är det största frågetecknet vad fan jag ska ha på mig?? tog hem en tröja som jag trodde skulle vara bra, men den var rena rama pannkakan. håller tummarna för att jag kan hitta nått imorgon. annars är jag kööööörd. hejpaa

lånad bild av emma. men titta så söööt vovve! teja gullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0