femte november

gårdagen bjöd på en bastukväll hemma hos mig men fina människor.

idag har jag varit till kyrkogården med morfar. så himla fint att se alla ljus vid gravarna, och att få känna den där speciella känslan som råder runt hörnen. men ändå så himla trist och se de gravar som inte har nått ljus alls..
nu är full rulle hos familjen blom. morsan ska på ferre medan jag och madde får agera stylist åt na. haha

ikväll äre kick off med tierp volley efter semifinalen i svenska cupen. satan vad jag hoppas på att gubbarna kommer döda boll ikväll. mmm. och till er lite mer sportintresserade, så syns vi i hallen kl 19.00 för att heja fram killarna till en vinst mot sollentuna. death

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0