jag kan se alla stjärnor. men för mig, är du den största.

ibland känns allt bara sådär extra jobbigt. ingenting vill fungera. och hjärnan har alldeles för många bolla i luften. och alla dessa "måsten".. så fruktansvärt äcklig känsla.

men så när jag sitter och tittar på greys så kände jag mig en aning bättre. och ännu bättre mådde jag efter att ännu en gång insett vilka jävla stjärnor jag har i mitt liv! att evelina som just idag fick spela en match inför 500 pers och dessutom vinna med 3-0, hur underbart hade inte det varit att få se den matchen? eller få spela själv! drömma kan man få göra ibland.. och min älskade kusin amanda, som imorgon åker till ryssland och lirar med landslaget. när jag tänker på det så blir jag helt till mig, kan inte sitta still. hon är så jävla grym den kvinnan!! det är ett rent nöje att följa allt detta. jag blir så stolt! älskar ordet. stolt.


lånar lite snällt bilden av caroline.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh det var en riktig kick! Ni skulle ha varit där! Tack för att du skriver så fint på bloggen marina, det värmer verkligen :) saknar dig bruden, vi ses väl nästa vecka? :) pussen<3

2011-11-10 @ 10:45:26
URL: http://frankiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0