You've got that smile, That only heaven can make.

det är inte undra på att elever blir skoltrötta när man får noll respekt eller hjälp av lärarna. hur fan tänker ni? tur säger jag bara att vi har underbara Sir N som mentor. nu ska vi klara det här tillsammans!

så himla kul när människor ska knäppa kort på mig när jag sover.. mm, verkligen älskar det. eftersom jag ser ut som ett jävla miffo. kul då att rikard fick sig en fin bild idag att ladda upp när det för en gång skull var JAG som somna, hehhe. men faaan vad du ska få unge! när jag kom hem trösta jag mig själv med en finfika med mormor.

ska snart dra mig mot hallen och avverka lite energi, lite ilska och mycket glädje!

Kommentarer
Postat av: j

sv: ja veeet! fick den av mattias när jag fyllde 19! :) modekungen.se

2011-10-25 @ 20:25:32
URL: http://inteheltfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0