med ena foten utanför

jälar så helgerna ska rusa iväg. helt plötsligt sitter man här och vill inte ens tänka på morgondagen. ja, alltså måndag. nä fifan. men mycket vill ha mer.

i fredags var jag nog överallt och ingenstans. efter skolan for jag vidare till gävle där jag införskaffade mig en vinterjacka och kirra praktik till nästa år, score! sedan varte till att glida runt på tierp med en massa ärenden innan jag kunde göra mig klar för att åka på utflyttning/födelsedagsfest hos karlsson! blev en mycket rolig & trevlig kväll med finfina människor :) träffa då också jocko och evelina vilket var kul eftersom dom nu spelar i en annan klubb!
lördagen blev en lugn sådan med filmtittande med mina flickor! L.A. Gigolo, satans snygg film!

tidigare idag tog jag mig i kragen och gick ut på en promenad. sen har jag suttit i sekitariatet och hoppat av nervositet. det var alltså svenska cupen kvartsfinal mellan tierp-örkeljunga. FYFAN vilken match! vände ett 0-2 underläge och vinner med 3-2. helt galet roligt! och söndagkvällar = tvsöndag. jajemen har bockat av gustavsson 3 tr, time out och även partaj. så himla skönt. nej fuck vad mycket, hörs rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0