så jävla äckligt glad man får vara ibland

fyfan så jävla less man blir ibland. vill bara spy på allting. men så kommer dom där små solstrålarna som lyser upp hela tillvaron, hur jävla pissig man än mår. underbart! så dagen har bjudits på massa ++++ (och en mindre plånbok) ändå;

+ sp den sötfian bjöd på lunch, åh du är för gó du min fina flicka!
+ studentkryssningen är beställd och jag tror jag är övertaggad
+ praktiken är fixad för hösten, hur skönt som helt
+ religionshelvetet är inlämnat (inte så roligt men otroligt skönt!)
+ haft en avslutande kubbkvällturnering med erika. blev 2-3 i matcherna och jag lär väl känna mig besegrad av kungen.. men kul var väl det ändå ;) fira sen det hela med gófika och en massa galenskap!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kvällen dude! P.s. Gå inte på krogen, då blir du gravid! D.s

2011-09-22 @ 08:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0