Dom glada dar vi haft tillsammans, är utan tvekan slut

"För varje dag som går så saknar jag det. Allt det där som en gång varit. Jag saknar tiden som fick livet att rusa iväg av lycka. Vart tog den vägen nånstans? Nu står jag här idag och har fortfarande mina blickar riktade bakåt. Vill inte ens se framåt. Det skrämmer mig. Så jag lämnar allt som är nu till framtiden och börjar min vandring bakåt igen. Till den stunden här på jorden då jag var lycklig. Jag söker inget jävla medlidande nu. jag är bara inte lycklig längre. Och jag kommer aldrig bli lika lycklig som jag var förr heller. Det går inte att uppnå. Jag tar fram vikingen i mig, lägger på ett skal och stänger ute allt som har med livet att göra. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0