Sexy fucking hot

Jääävlar vilken stressig dag de blev igår. Och tala inte om vad det kommer bli idag.. Men igår var jag överallt och ingenstans. Ärenden på köpingen, häng med Caroline, häng hos mormor, kidz träning, plugg och ett redigt jävla Fys pass med brudarna!! Satan vad vi kötta & skratta!

Idag var jag trött som en grisjävel. Men till skolan kom jag & barro och drog en frulle. Har äckelmatte nu och sen ska jag raka vägen hem och fixa ma för att sen åka på bröllop! Våra grannar camilla och Niklas ska gifta sa nämligen :) ska även servera med några andra! Fint hörs heeej


Kommentarer
Postat av: Jossa

sv; jaaa! jag och ellah åker :) <3

2012-02-03 @ 11:36:56
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0