Vi är många, men vi räcknas alla som en hel

I måndags levde jag som i en bubbla. Allt kändes så himla konstigt. men dagen sprang iväg och det var praktik först, besök hos barro och sen ett bollpass.

Idag var jag lite mer levande. Känns rätt så skönt att vara på Intersport nu med alla fina människor. Nackdelen är de långa dagarna, åker 8.56 och är hemma 19.00 igen. Men bara 23 dagar kvar att nöta. Faan vad jag ska bli bra. Mina fina vänner håller på och förbereder inför min b-day också. Är dom nå bäst?


Kommentarer
Postat av: antoniafelice

hihi♥ är SÅ glad att du är hemma igen, snart är du 19 och sen är det bara ett år kvar tills du får gå på systemet stumpan och då kan vi köpa sååå mycket sprit så vi super skallarna av oss inom några timmar!!



lägg upp lite bilder på egypten sötnos, jag vill se!! och avundas!! ♥

2012-02-28 @ 23:19:47
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0