2 dagars i katrineholm

jajemen, Grand Prix dagarna levererade i år igen! att vara sådär samlad bland massa volleybollfantaster är mäktigt. jävligt mäktigt. fick se mycket grymma matcher, och tierps killarna kämpa på bra och fick brons. lika så var det en het bronsmatch mellan evelinorna vilket var kul att se! men frankies lag vann tillslut bronset :) har hejjat som en tok med och vem fan behöver en tuta om man heter marina, jäla fin stämma jag har! haha sen blev de till att fara runt på lite äventyr. skratta så jag fick ont i magen när jag blev blåst på fel hotellnr.. men kul vare :D

följde såklart vm-finalen där på fredag morgon och när målet kom efter förlängningen så skrek jag bara rätt ut: JAAA! jenny var "typ" vaken medan stackars mia sov och vakna till av mitt glädjetjut. hahah guuud så det kan blii. men hotellet var gött, och tala inte om frullen! kul att sova med eliten ;)




taskiga bilder. men jag summerar de hela med ett ord: awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0