Alla djur, utom människan, vet att livets huvudsakliga mening är att man ska njuta av det.

de dagar som gått har varit rätt lugna. men gjorts en hel del ändå;
varit hos farmor & farfar
varit på bio med systrarna
fikat med amada och ronja, då vi även planera lite inför leksandsresan
tränat volleyboll i dryga 2 timmar + 1,5 idag!
klippt håret
badat med elise
bra avslutning på lovet. tack mina nära och kära för att jag har er.

känner mig inte så jävla taggad på morgondagen om jag får säga så. skola 8.30-17.00 teater 18.30-22.00. lång dag, men gör det bästa av de. ska bli kul å se vad romeo och julia erbjuder för kvalité.

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha tack! Men jag tror att det finns alldeles för mkt att ta av här så jag kommer nog finnas kvar ;)

2012-01-11 @ 14:22:01
URL: http://lifeisalaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0