Svagare än någonsin

Alla håller väl med om att helgen är den bästa tiden på veckan? Alltid lika välkommen varje gång haha. Skönt att värmen håller i sig fortfarande, gudomligt :) så idag har jag solat och fördrivit tiden med att klippa gräsmattor, våran och mormor & morfars haha! Bra roligt de å. Nog för att jag var taggad på helgen men nu vettefan.. Några åker bort och andra jobbar. Jahaja, vad ska man då hitta på? Passande helg känner jag, för nästa helg äre min tur att jobba men tacka faan för att alla andra är hemma då! Haha nej nu blev jag deppig igen.. Ska till å duscha nu sen måla naglarna. Blir väl inte så mycket mer gjort sen... Men ni andra kan ju ha en trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0