10 maj 2012

Det var så skönt att se solen idag så det var sjukt. Men nu bara pissar regnet ner istället.. Har iallafall hunnit med en hel del idag! Varit till skolan en sväng och sen blev det en sväng ner på tierps marknaden, där jag fick med mig ett alocera läppsyl och den traditionella nougaten!! Hahah köpte även hem en klänning till skivan som är på måndag. Får se om den duger eller inte, så jävla fet just nu.. Inget är ju snyggt på längre?? Åh ångest.. För seriöst, vafan håller jag på med?

Bjöd iaf hem Barro på middag idag som bästa syrran laga. Gott som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Frankie

Jag som flera gånger tänkt skriva "dan vad snygg och smal du blitt!" fast det skulle ha låtit som du varit fet tidigare fast det är inte sant... Sluta nu marina, blir du smalare så vet jag inte vad jag gör <3

2012-05-11 @ 15:04:01
URL: http://frankiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0