En del av mitt liv, nu och för alltid.

Det slog mig nu att för två år sedan, 14-16 maj så var vi tjejer i väg på vårt sista mästerskap i volleyboll för flickor u18 i Katrineholm. Den känslan, upplevelsen, spelet, folket, erfarenheten är så förbannat unik att det knappt går att sätta ord på det. Det är bland det roligaste jag har fått varit med om i mitt liv. Och jag har aldrig mått så förbannat bra som jag har mått före, under och efter en sådan grej. Helt sjukt vad med energi man får. Man växer och utvecklas som människa, man får lära känna personer för livet och jaa, det är helt enkelt underbart. Det är vid sånna här tillfällen jag verkligen lever ut till hundra procent. Alla våra Stockholms cuper och mästerskap, det är nått jag alltid kommer att bära med mig! Göteborg, Katrineholm I love you!

Åh vad jag vill ha det tillbaka. Vara liten igen och bara må. Känna glädje och lycka på riktigt. Vara den man var då. Och känns att livet var värt att leva. Saknaden för detta är så otroligt stor att hålet aldrig kommer att fyllas igen. Jag älskar er, mina tjejer, ledare, tränare, spelare, kompisar. Tack för att jag fick vara med om allt detta. Tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0