14 oktober 2012

Den här dagen kommer för alltid ha en stor plats i mitt hjärta.

När en människas hjärta bestämmer sig för att ge upp och sluta slå. Det är fan obeskrivligt. Helt plötsligt kan ett helt liv bara avslutas. Jag hatar dessutom allt som har med slut att göra. Fan, fan alltså. Det är inte rättvist för fem öre. Tänk att det finns sjukdomar som verkligen ingen har botemedel mot, Cancer, MS, aids ja ni vet själva.. Jag blir så ledsen att dessa sjukdomar ens existerar. Ni är fan värre än krig för dom ska man faktiskt kunna lösta på ett eller annat sätt egentligen. Men med sjukdomar så går det bara inte, för ingen vet hur man ska göra.

Åh vad jag inte klarar av döden, att förlora en person. Tanken av att aldrig mer få se eller höra personen är så fruktansvärt skrämmande. Jag vill inte förlora någon. Även fast den dagen väntar oss alla i slutändan. Men låt oss då få leva friska och lyckliga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram vännen <3

2012-10-15 @ 12:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0