Trist lördag

Lugn fredag igår. Åt middag på brorsans med Caroline och Louise vilken var riktigt gott. Är så himla kul att Ronja jobbar där, henne blir man glad av :) sen vare living and room party som stod på schemat. Trevligt de å!

Nu ska jag ha vääärldens tråkigaste lördag. Alla har planer eller pöjkar å vara med. Själv har man varken pojke eller ett liv att vara glad över. Hehe mest bitter över att jag inte har nått att göra ikväll.. sen att tierp förlora borta mot vingåker med 1-3 är ju ännu mer trist.. fan vad jag saknar de gamla laget!!

Har jag haft sån jävla saknad efter att få spela matcher idag. Ni anar inte hur jävla kul de är att åka bort med sitt älskade lag och spela. De var fan livet det. Nu är det mest grått å tråkigt. Usch alltså. Men ni andra som har planer och ett liv kan ju ha det så bra ikväll!! För det ska inte jag ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0