undvik de negativa och ta emot de positiva

tog helg igår vilket var förbaskat skönt! å i tisdags fick jag skjuts hem från jobbet och åkte då direkt ner till hallen för att lite volleyboll i över två timmar med skönt folk. och de spelar ingen roll hur trött man är det finns ALLTID energi till det. men igår skulle jag lätt kunnat strypt nån. nej men seriöst vilka tjuriga kunder det kom in.. vad är problemet liksom?! jag anser mig själv vara sjukt trevlig och hjälpsam men det verkar inte vissa tycka och ger istället ifrån sig nån spydig komentar eller bara tittar på en när man önskar dom en trevlig dag.. haha nej usch sånt blir man så less på. men så kom det in en räddare i nöden, en pojke på 11-12 år som var så söt och snäll att jag bara ville krama om honom!! han spred så mycket glädje och när han önska MIG en trevlig dag så blev jag så himla glad inombords. tack fina du!
 
och som plus i kanten så kom det in världens drygaste kund tio i sju (vi stänger sju) som ville köpa cykel, fine tänkte vi men när klockan sen slog kvart i åtta så var han äääntligen nöjd. hahaha ja herregud så kul det var, valde mellan fem cyklar och sen skulle han ha lås, lampor, stänkskärm å hela faderuttan som han skulle ha hjälp att skruva dit. så det blidde lite övertid på jobbet det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0