Jag är inte redo än

Inte jobbat på tre dagar, ajaj inte bra alltså.. Lär ju förfan styra upp de här snart. Är jag verkligen så dålig att det inte finns nått jobb som skulle passa mig?! Fy satan så depp man blir..
Tur som fan säger jag då att man har världens bästa kompisar runt omkring sig. Som alltid finns där och stöttar! Bra fina är ni ska ni veta <3

Annars då, varit till gymmet och samtidigt sagt hejdå till Eric som var sista proffset att åka hem. Vilka grabbar alltså, ni kommer vara saknade ska ni veta! Och att få så mycket beröm och uppskattning för det jag gör fick mig verkligen att bli glad i själen. TACK!! Hängt med Sara å Erika såhär på kvällen. Trevligt jovisst! Laddar inför gymmet nu och en fullspäckad kväll. Blir la Uppsala igen och denna gång hoppas jag på att få komma in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0