Laget i hjärtat

För det första så skäms jag nå otroligt, mår riktigt jävla dåligt över att jag inte åkte ner och titta på matchen.. Jobbstrul. Fan alltså.

Inte fan har humöret varit det bästa nu direkt. Nervös och less. Och att titta på matchen från datorn och verkligen se hur hårt killarna jobbade och kämpade fick mig att bli tårögd sen när sista bollen studsade i golvet. 30-32 i tredje set var bara sjukt. Hela matchen var sjuk. Så mycket vilja! Tråkigt också att man kan skylla på domaren efter en sån här match. Men 3-2 i en förjävlig match alltså. Jag är så ledsen och ordlös att det är slut nu också. mest för att jag vet hur mycket killarna ville vinna, och vi alla andra ville att dom skulle vinna. Så sjukt bra dom har kämpat under hela säsongen, och nu till slutspelet har dom varit helt fantastiska!! Krossat lagen och visat vilka som är bäst när det väl gäller! Visst det höll inte ända fram, men för mig har dom redan vunnit guldet.

Och man kan ju inte annat än bli glad över att vi jämt får lära känna och se riktiga toppenkillar komma och spela för Tierp. Man blir så jävla stolt i hjärtat. Har man en gång varit här, så finns man alltid kvar här. Och till alla oss som jobbar runt omkring föreningen, under och efter matcherna. ingenting skulle funka utan oss heller. Bästa familjen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0