Alla hjärtans dag

Att uppskatta det som står en närmast hjärtat. Mina vänner och min familj. Obeskrivligt mycket kärlek till er!! Så mycket som ni betyder och gör för mig gör mig tårögd! LOVE

Det går inte en enda dag utan att jag tänker på er människor som jag en gång lärt känna och funnits i min vardag som bara tynar bort. Det gör ont när man inser hur snabbt det kan gå. Att inte prata på några dagar, som sen blir till månader och år. Det krossar både hjärta och själ. Och jag skäms att jag själv inte vågar höra av mig.. För när man väl gör det så känns det ändå som att det var igår man prata sist. Jag ska skärpa mig, jag ska höra av mig och visa att jag saknar er. För det gör jag varje dag! Och ni kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta oavsett vad <3


Kommentarer
Postat av: frankie

KOM HIT HAR JAG JU SAGT SNYGGING :D

2013-02-15 @ 13:49:41
URL: http://www.frankievolley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0