Ett steg närmare rätt

Jajamen, har varit lugna puckar dom här dagarna ändå. Jobba onsdag torsdag, åkte till Gävle med farmor å farfar och fick träffa fina kusinen en snabbis! Sedan blev helgen lika lugn. Spela volleyboll idag och de var ju la skoj. Fast nog fan fick jag skratta inatt när telefonen gick het, hahah herregud så kul! Samtal och sms vart annat och ett av samtalen varade i 46 minuter, gissa om jag skratta så tårarna spruta! Haha

Full rulle i veckan nu. Jobb, besök hos frissan, utgång och planering. Ska jag vara ärlig så var jag sjukt taggad på att fylla år men nu vettefan.. En grej och hela dagen kommer bli skit känns det som. Baah. Samla kraft nuuu


Kommentarer
Postat av: Carroooo

Nä sluta nu!! Kommer bli toppen :D

2013-02-25 @ 19:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0