Feb. 28, 2013

Frisörbesöket blev bra som vanligt, dock var jag förbannat trött när jag satt där å blev ompysslad! Men guuuu så skönt de är, att sitta och prata och fixa håret. Vardagslyx!!

Idag har plånboken fått jobba flitigt. Några småsaker och ett par nya gymskor! Oooh så glad jag är över dom, rosa och fina haha. Kommer vilja hänga på gymmet hela tiden nu så jag får ha på mig skorna! Och jävlar i min lilla låda så fint väder de var på dan, morsan sa åt mig att ta med mig Tara ut på en promenad och de var så underbart skönt alltså. Musiken i öronen och solen i ansiktet. Guld! Sen blev de sig ett besök på gymmet såklart. Hehe sopslut i benen nu. En smoothie med syrran fick avsluta dagen. Eller juste, satte mig och sydde en kudde också lite sådär spontant hahah åh herre vad skön jag är ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0