Hej 2013

Har inte varit många rader skrivna här på ett tag. Känner att det inte är samma känsla att skriva från mobilen som det är att skiva från datorn, och där sitter man ju inte så ofta längre. Menmen, nya tag nu istället. Kul att de att det har varit några inne och kikat ändå.

Några som undrar vart jag jobbar med och just nu är jag bara vikarie på skolor i tierps kommun. Har för mesta delen varit i förskolan och på fritids. Och har nu även fått veta att jag ska få jobba för en lärare som ska utomlands. Så en veckas jobb kirrat vilket känns bra! Är lite svårt å planera saker när man kan bli inringd när som helst annars. Men nu så, ska jag få ha mina sötisar en hel vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0