När man minst anar det, så händer det

Ey yo, lever ni? Jag har iallafall haft en lugn men mysig helg med familj & kära vänner. Känt mig en aning förkyld, hehe och vad kan de bero på då.. Nej men har vilat mig ordentligt, känner mig konstigt nog taggad på måndag!! Haha galet. Bra söndag har jag haft också, varit till farmor med kusinerna och ätit mat innan det var dags för vb match. Baaah, så jävla synd med en förlust mot Linköping bara..

Det har även varit Grand Prix i helgen vilket hade varit grymt kul att åka på. Hade det ju förbannat kul förra året med Jenny & Mia! Haha skrattar så tårarna rinner. Volleyboll, hotell, fel rum, skratt, glädje och ett jävla gott minne! Ja herre så kul man kan ha det!


Kommentarer
Postat av: antoniafelice

Hahahahaahahahaha, inte var det mig du hånglade med iaf ;)

2013-01-07 @ 01:36:06
URL: http://antoniafelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0