18 mars

Amen hallå, varför kan man bara inte få vara glad en hel dag för?! Går inte. Hade en förbannat bra början på dagen, tåget var krångligt men vafan. Har blivit ompysslad av fina Mia hela förmiddagen och sitter nu med galet snygga naglar, kan inte sluta titta på dom så nöjd blev jag haha! Väl hemma styrde jag om och drog till gymmet, sen avsluta vi dagen lite fint med volleyboll. "Kompis" var snäll och skjutsa hem mig ocksåååå :)))

Nä men dra åt helvete vad less jag blir. Att en människa kan dra ner en totalt. Jag blir så frustrerad. Duger i ena sekunden och är luft i andra.. Äckel


Kommentarer
Postat av: antoniafelice

vissa människor kan vi hänga, BOKSTAVLIGEN. finns alltid här hjärtat♥

2013-03-19 @ 00:44:48
URL: http://antoniafelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0