Hur får man veta hur vad en annan människa tycker om en?

Denna lediga måndag bestämde jag mig för att göra till en bra dag, inga sura miner alltså. Gick väl rätt så bra haha. Gjort lite allt möjligt idag känner jag, gymmat, shoppat, besökt mormor, promenerat, städat och spelat volleyboll. (Bra jobbat girls!) Skojar inte om jag säger att jag har skrattat i två timmar alltså, shit pommes. Fick världens attack där ett tag hahah, åh så fina människor man har omkring sig. Förutom ni kukskallar som gjorde mig redigt less.. Tänker inte ens lägga energi på det för det är så patetiskt. Bete er som vuxna vafan. Amen då fick man de sagt också. Yeah nu äre glömt!

Känner att den här veckan kommer bli lååång. Vill bara ha torsdag och match nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0