Vända blad

Alla borde få vara lediga någon måndag. Man behöver liksom en mjukstart ibland. Hade känningar på att det inte skulle bli en sådan bra dag men det vände helt och hållet. Och tack för det! Besökte gymmet på dan vilket var skapligt skönt! Sen hängde jag hos bästa mormor & morfar innan jag sen drog med Felice på Volley. Åh kärlek alltså. Jävla sport och få en att må bra, och alla fina människor!! Var väl i mitt riktiga skratt ess nu på kvällen kände jag haha. Övertrött tjej alltså. Jo men tacka fan för det när man inte får sova om nätterna! Baaaah det är så frustrerande så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vill verkligen sova men det går inte.. Får väl se hur det går ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0