Världens bästa födelsedag - 2 mars 2013


Heeelt sinnes vilken BRA födelsedag jag hade igår! Klockren från början till slut! Klart över förväntat! Besökte Systembolaget för första gången för att handla själv,  behövde man visa upp leget då? Nääää hahah morsan och jag var lika chockade båda två när vi klev ut utanför dörrarna ;) fira sen med mormor & morfar innan det var dags att fixa inför kvällen! Bjöd mina fina vänner på middag och sen ramla resten av folket in lite senare. Då blev det fem-kamp och ferren var igång! Bra jävla tråkigt bara att det var oinbjudna som kom och ville förstöra, alltså hur jävla pantad får man vara om man börjar riva i soptunnan bara för att man inte kan ta ett nej?! Shit. Hade världens bästa vänner som hjälpte till och städa sen!! Nej men jag hade det riktigt jävla kul och mysigt.. ;) hehe och vilka roliga presenter jag fick då!! Tio påsar ostbollar  var ju kanon kul hahah!! 
 
Så tusen tusen tack för alla uppvaktning  å fina presenter! Och till er fina som kom och fira mig!! Ni gav mig en minnesvärd dag och en riktig pangkväll!! Kärlek till er!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0