November

välkomnar november med en spark i röven. herregud vad jag inte hinner med. dra tillbaka tiden ett år istället. hade då fan aldrig anat att det skulle se ut som det gör nu. oväntat som fan.
 
har fått jobba rätt mycket trots lite strul tycker jag. tar allt jag får och är glad för det. ungarna och de bra kollegorna gör att dagarna flyger fram. spökade ut mig på jobbet i torsdags då det var halloween. målade i ansiktet och gjorde en massa bus. alltid kul att göra något annorlunda för dom och se hur glada dom blir! haft en superhelg då jag har hjälpt caroline och rickard att flytta till deras egna lilla lya. så jävla fin! behöver nog inte nämna hur ofta jag kommer hänga där mohaha. sen har ju erika också flyttat så dit ska jag på tisdag och hälsa på!! lördagen som man väntat på sååå länge blev så bra också. mat och förfest hos caroline med brudarna och sen vidare till möbeln där felix och robin spelade. sjukt bra var dom!! och jag hade det riktigt trevligt, så trevligt att kvällen slutade alldeles för tidigt. tiden bara flög iväg. mer sånna kvällar vill vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0