Vila själen

Heyheyhey!
Varit arbetslös/ledig nu i tre dagar. Hur jävla skönt som helst faktiskt. Har ju faktiskt jobbat rätt mycket nu i tre veckor så behövde vara borta tre dagar innan man hoppar på det nu igen. Har förgyllt dagarna med två besök på gymmet, känner mig motiverad till att träna där igen så det känns kul! Sen har jag väl gjort en massa ärenden, bränt pengar på kläder och hängt med min kära mormor! Ligacup i tisdags och självklart så blev det lite för stressigt och gick inte som jag ville med det nya programmet, men det går nog bättre nu på söndag när det är hemmapremiär! Sjukt taggad!! Nu vaknas det två dagars jobb innan man får helg. Hård vecka mohah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0