2 September

Helgen fick sig ett jävla åk. Herregud. Blev utgång i Gävle där jag lyckades lägga ifrån mig kort/id/busskort men hade världens jävla tur och fick tillbaka den, världens snällaste människor alltså!!! Sen visade jag polaren Joel interpool och heartan, som nu behöver besökas igen. Alltså damn, varför kan man inte hantera känslor för? Håll dom för sig själv är det ända rätta för mig. Men förutom det så hade jag det sköööj! Och som ett fint minne av den här kvällen så har jag ett svullet knä & fetaste blåmärket på röven, hahah sinnes vad blå skinkan är alltså.

Idag har jag jobbat i kyrkbyn med mina underbara barn. Så jävla fina dom är, och mina kollegor går det absolut inte att klaga på heller!! Sitter här och är lite besviken på att det inte blev någon vb idag heller. Liksom, vi har tid men sen då?? hoho brudar, nu äre väl ändå dags?! Men nästa vecka då jävlar lär det bli av!! Imorgon blire iaf ett besök hos Jenny för att fixa frippan. Så.jävla.skönt.


Kommentarer
Postat av: Jossa

Ska du säga ngt om att vara fin!? Saknar dig bruden <3

2013-09-03 @ 06:46:31
URL: http://josefinawestling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0