Ah men fredag igen då

Dagarna rullar vidare och helgen var mycket fin till att börja med. Skulle få jobba på Tierp arena för volleybollen men det strula så det blev aldrig av haha! Men ska inte klaga, kanonväder och så fick man ju titta på tävlingen! Och se prins Philip med, inte illa alls. Kvällen fortsatte sen till Gävle och det var kul med mina tjejer! 

I måndags fick jag äntligen spela volleyboll, med nya skorna dessutom! Sjukt härlig känsla, BAM va jag har saknat det! Drog en sväng till Gävle med Caroline i onsdags, sen körde jag ett pass med mia, svettig som faaaan men grymt kul! Nu är äntligen helgen här igen. Jobbar i Söderfors idag sen får vi la se vad dagen & helgen har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0