Jobba hårt sa dom, det lönar sig

Tjatjenagoodbye. Att det ska vara så jobbigt att inte veta hur ens vardag ser ut. Har fått så mycket förslag på sistone att jag blir helt snurrig. Dock inget bestämt, men kan ju bolla lite ändå. Extra på fritids, samarbete med en god vän, och senaste tillskottet att få möjlighet att jobba på salong i Gävle. Den chocken, hon hade blivit tipsad av någon att höra av sig till mig för att jag är fransstylist. WOW, det trodde man ju inte! Jag vill att det ska kännas rätt i alla frågor innan jag bestämmer mig. Just nu vill jag kunna vara jävligt flexibel. Mer tid åt mig, måste få ur tummen i röven och ta tag i andra saker i livet också. Allt på samma gång ba. ANDAS, det löser sig på nått vis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0