Värd mer än nått annat

Jag var verkligen nere på botten. Så nere att jag inte visste vart jag skulle ta vägen nånstans. Att erkänna sånt är sjukt svårt. Men jag tackar mina underbara vänner för att ni alltid finns där för mig. Fan vad jag älskar er!! 

Från botten till toppen. Den vändningen kom så jävla lägligt. Jobbat ännu en vecka i kyrkbyn, bakat, skrattar och gjort badutflykt med kidsen. Alltså världens bästa kollegor som förstår och hjälper mig när jag förökade pyssla ihop det med alla tider mellan jobben. Ni är bäst!! Sen att jag fått bada och umgåtts med mina fina vänner efter alla jobb gjorde att humöret höjdes ännu mer! Sen har vi haft möte med elit/sportkommitten om våra nya spelare, så taggad på kommande säsong!! Men saknar våra glädjespridare som nu kommer spela i andra klubbar runt om i världen. Kan inte annat än vara sjukt glad för eran skull, ni är så värda det!! Ännu en sjukt stressig vecka, men sen lugnar det ner sig lite. Men tills dess, kämpaaa!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0