Vilken väg är rätt?

Det är så mycket som händer just nu. Precis blivit klar med utbildningen. Kunderna bara ramlar in, erbjudanden hit & dit, spelare som kommer hit, massa fix och trix inom klubben, ska även planera lite festligheter-woho!! Ja herre, kalendern är full. Man vill ju hinna med precis allt också. Men inte fan hinner man tänka så mycket där i mellan allt annat eller. Eller så är det de ända man gör, tänker och funderar. Tänker på hur fan man ska bete sig för att få det man tror sig vilja ha och behöva. Märklig känsla. Du fick ju ändå mig att må så bra, men du får mig också att tvivla så jävla hårt.

Blir så glad över alla som vill hjälpa mig på fötter, ni som verkligen tror på mig!! Funderar och letar efter kurser och utbildningar som skulle vara roliga att gå. Sen ska jag ta tag i tuttut-kortet med. Måste fasen få de gjort nu!! Ska vi sätta nästa sommar som ett mål?! Vem vet, vem vet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0