Att se livet ur en annan vinkel

Jag hade mina tvivel om att det här året inte skulle hålla samma nivå som det förra. Men dra åt helvete så fel jag hade. 

Veckorna som har rusat förbi nu har väl varit helt underbara ändå. Att få umgås med mina fina vänner och familj. Och att jag nu även har blivit storasyster för tredje gången till en liten Ester är ganska overkligt men ändå väldigt speciellt. Haft riktigt roliga utekvällar med. Skrattat och varit lite för full också haha. Ja herregud så tokigt det kan bli. Varit på årets första bortamatch där tierpagrabbarna körde över Sollentuna med 1-3! Nej i år är jag riktigt säker på att vi kommer gå långt!! Fast å andra sidan vill jag faktiskt inte att den här säsongen ska ta slut alls.. 

Jag har verkligen jobbat med att se allt ifrån den ljusa sidan det här året. Ska jag vara helt ärlig så har jag mått så mycket bättre efter det. Det kommer motgångar och dåliga dagar, men det bra och roliga dagarna väger helt klart upp detta. Jag har dom allra finaste människorna runt omkring mig i min vardag. ER vill jag aldrig förlora. Ni får mig att skratta och må bra varje jävla dag. Och ni vet precis vilka ni är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0