Laddar om

Sikken jäkla vecka det varit då haha. Vädret har gått från vårkänslor-snö-regn/snöslask till bar mark igen! Skapligt. Drog på mig en lätt förkylning när jag jobbade på dagis två dagar så träningen fick lida lite.. Men nu är halsen tipp topp igen. Gjort fransar, bränt pengar både i Gävle och i Uppsala, två rediga shoppindagar må jag säga! Fikade även med fina Madde som har fyllt 18 och tagit körkort, sjukt kul! Men det värsta på hela veckan var fan när plånboken en morgon var totalt spårlöst försvunnen. Alltså den jävla paniken, helt sjukt vad jobbigt det var!! Letade igenom hel huset innan morsan sen på kvällen ringer och säger; jag hade tappat din plånbok i garaget och kört över den! HAHAH dog av lättnad när hon sa dom orden. Så nu är den tillbaka i säkert förvar. I fredags blev det bebismys med faster och kusin, och i går vart det utgång med min babe. Roligt sö! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0