Du är det finaste jag vet

Det är inte som förr. Det kommer aldrig bli som förr. Bara tanken av vad man lämnar bakom sig suger. 2013 var tamefan ett riktigt jävla BRA år ändå. Toppat av alla andra år med för den delen. När man var ung, lycklig och förhoppningsfull fortfarande. När man fortfarande hade drömmar om hur det skulle bli när man blev äldre. Nu vill man ju bara spy på själva tanken av att åldras. Och det värsta är väl ändå att man under alla dessa år byggt upp en egen bild av hur det skulle bli, men så blev det nått helt annat. 

Jag har upplevt dagar jag ständigt går och längtar tillbaka till. Då lyckan var total. Oslagbara ögonblick som jag tror att jag aldrig kommer att få uppleva igen. 

Nu lever jag för mina vänner och min familj. Alla ni underbara människor som står vid min sida i alla lägen. Att inse vilka fantastiska människor jag får ha i mitt liv, dela glädje och sorg med. Finner inte ord till min kärlek för  er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0