Hemma bra men borta bäst

Det var riktigt jobbigt att sätta sig i bilen och rulla hem igår. Men jävla så skönt det var att få komma bort lite. Spelat minigolf x3, haha snart jävlar är man ju pro alltså! Varit till stan och hälsa på Lucie, hängt på campingen, umgåtts med kusinerna och badat en jäkla massa gånger. Man blir så fruktansvärt bortskämd när man är i stugan och har 3 min ner till stranden. Ååååh underbart är bara förnamnet, tänk er rullsand på tre min. Vattnet var perfekt temperatur och himlen var så blå som den kan bli. Vem fan vill åka hem från något som får en att må så bra? Känslan av att strunta i verkligheten för en stund och bara känna känslan av att leva. Den känslan känner jag då fan inte nu. Underbart väder och så en massa jobb på det. Både för- och nackdelar med att ha två jobb nu känner jag. Det ända bra är att man hinner tänka så mycket på vad som behövs lagas i livet. Laga alla sår och inse att man saknar det som varit, igen. Denna förbaskade tanke som aldrig kommer att försvinna. Jo, för förr var man lycklig och glad utan nån som helst anledning. Nu får man vara glad om nån ens säger hej till en längre.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0