7 juni 2014

I lördags var det dop för lillasyster Ester. Vi var i Tolfta kyrka som i år fyller 700 år, ganska häftigt. När Elsie sen spelade en låt på följt så höll jag fan på att börja gråta haha. Jag vart så jävla stolt att hon vågade ställa sig i en kyrka med 45 personer i och spela helt felfritt. Oj så storasyster blev rörd, hon är mitt allt denna lilla tös. Sen åkte alla ut till farmor där pappa hade laga tre rätters middag. Och som alltid så blev det såklart 5-kamp. Haha så jävla kul! Älskar min släkt så jag får ont i hjärtat! Ännu roligare var det att Maries bror med familj kom från Sundsvall och hälsade på. Så himla kul att träffa sin "halv kusin" efter 1,5 år. Sluta väx unge!! Haha nej underbart fin dag med min älskade familj. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0