När man finner glädje i det lilla

Älskar folk som varje måndag börjar med att skriva "tillbaka till verkligheten" vafan lever ni i på helgerna då undra jag? Haha Midsommarhelgen var en fin sådan. Caroline & jag gjorde egna midsommarkransar i torsdags, som nu känns som en liten tradition att göra! För övrigt så har man hängt i Östhammar med ett gäng brudar, hade fem-kamp innan vi for vidare till Öregrund! Vädret var väl inte det bästa & inte så mycket folk heller men hade det trevligt med tjejerna iallafall. Och som alltid så vill man jämför med hur det var förr året. Hade mina förhoppningar men tur att man alltid bär med sig fina minnen säger jag :) 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0