Kämpa sa dom

Jag har inte ett dåligt liv, utan det är jag som är så totalt jävla värdelös att allt jag gör blir dåligt. Jag har nog aldrig haft sån ångest över mig själv förut. Finns det nånting jag klara av egentligen? Har tusen tankar om allting nu också. Orkar inte se framåt längre. Vad tjänar jag på det egentligen när det enda jag gör är att misslyckas? Jag vet att jag måste jobba hårt, men hur länge orkar man kämpa? 

När "bryta ihop" är det enda som känns rätt då äre fan inte bra alltså. Jag försöker verkligen lägga upp en plan för hur jag ska klara av allt. Men nånstans där går det fel. ANDAS FÖRIHELVETE. En dag kommer du också ha tagit körkort och förhoppningsvis lyckas bevisa för någon annan att du är bra på det du gör så att jag också ska kunna få ett jobb. Men vägen dit känns nu mer som ett stup. The botten is nådd kompis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0