Aldrig utan er






Börjar på riktigt att gråta när jag tittar på bilder på mina systrar. Jag är så in åt helvete stolt över er. Kärleken till er går inte att beskriva i ord. Att Madde är så duktig på typ allt, börjat plugga och samtidigt ta hand om sin storasyster (HAHA lillmorsan) Elise som får mig att tappa hakan för att hon är så duktig, omtänksam och helt underbar som människa. När jag ser dig så ser jag en liten mig i dig. Och så vårat minsta hjärta, Ester. Din resa har bara börjat, men du ger oss alla redan så mycket kärlek!!  Och jag är så grymt tacksam för att jag får vara eran storasyster. Jag ska göra allt jag kan för att ni ska få må bra och vara lyckliga. Mina älskade syster. ❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0