Drömmer mig bort

Alla bollar i luften. Så mycket att stå i just nu. Tankar, känslor och val att göra. Tittar i min kalender och försöker få ihop  nån slags schema. Struktur. Men just nu är det bara en massa olika tider varje dag. Försöker sätta upp mål som jag ska ha för att orka kämpa. Kämpa för att sen inse att vägen dit var värd det. Man kan inte få nånting om man inte jobbar hårt eller chansar. Nu chansar jag på de här, och funkar det inte har jag iallafall provat. 

Drömmer mig bort alldeles för många gånger. Har så mycket jag vill göra. En sak som jag vill är att tatuera mig. Jag har en text & en symbol som jag verkligen vill ha. Satsa hårt så kanske dom sitter där till nästa födelsedag! Yepp, ladda om nu förfan. Vad glad att du står på dina ben och är frisk. Tacksam för det trots att allt kan kännas så jobbigt ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0