Är man med i leken får man leken tåla

Det ska inte finnas några ursäkter för att dölja sina känslor. Ibland mår man toppen och ibland mår man åt helvete dåligt. Anledningen behöver inte vara stor, men kan istället betyda mycket. Förklara då hur man hanterar dessa jävla frågetecken som dyker upp. Min vardag kan kännas sjukt vrickad, och det av anledningen att jag faktiskt inte förstår vad som händer. 
Så jag är så glad över er som står ut med mig, som står på min sida och som alltid får mig att le. 

Måndagen spenderades efter jobbet med att städa ur en lägenhet, hahah alltså att det ens kan vara kul?? Rätt människor säger jag. Skrattade, städade och prata skit. Skinande rent blev det, och efter det blev det till att prata framtid och gamla minnen, underbart! 

Kan ju inte påstå att jag har varit en glad lärka i veckan, vilka svackor jag haft.. Men en sväng till Uppsala har de blivit, bokat tid för brum brum, haft möte, och jobbat som vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0