Vinner kubb på 8 pinnar

Den här veckan har bjudit på mycket bra dagar och en rastlös själ. Allt ska hinnas med och vädret ger så mycket energi! Jobb, övningsköra, titta på hockey i Gävle, träffat min fina vän Oskar från Leksand och även ätit middag i Uppsala med pinglorna som avslutades på båthuset med några glas. Lördagen blev det kräftskiva och en spontan utgång. Ibland gillar jag den där känslan av att vara lite borta i alkoholen men sen när hjärnan slutar fungera blir jag bara besviken på mig själv såhär dagen efter.. Annars en grymt trevlig kväll med fina människor! Så idag har man laddat om inför en ny vecka med mycket jobb och massa annat som ska hinnas med. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0