02.25

Oväntat att jag inte kan sova då.. Nej men det är kul att ligga vaken hela natten. Förstår verkligen inte varför jag inte kan somna. Wääääh. Fast å andra sidan så känner jag mig mest kreativ och pigg på kvällen/natten haha. 

Har insett att jag lär ta tag i mig själv nu. Så nu äre hårdkörning på kroppen och psyket som gäller. Slog upp körkortsboken idag också och börja läsa. Mitt mål är att ha klarat de till nästa år, så i sommar skulle de väl sitta fint med ett körkort? Bollar andra små idéer också. Ska vara matchvärd i mitten på februari på volleybollen och kom precis på bästa priset! Så nu ska jag glida runt och prata med lite företag så kommer det bli ett grymt roligt pris!! Haha woopwoop. Så jävla kul att hålla på och fixa en massa!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0